loading...
فلزیاب فراز
شهبازی بازدید : 61 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (1)

طلایاب ورامین

 

 

طلایاب ورامین
سوالی که برای بیشتر افرادی که کاوشگری نکرده اند یا اطلاعات کافی از سیستم های فلزیاب و طلایاب ندارند این است که این دستگاه ها مثل طلایاب ورامین  و دستگاه فلزیاب چگونه کار می‌کند؟ طلایاب ورامین با ارسال یک میدان مغناطیسی از سیم‌پیچ جستجو به زمین کار می‌کنند. هر شی فلزی یا همان اهداف درون میدان الکترومغناطیسی به میدان مغناطیسی تبدیل خواهد شد و یک میدان الکترومغناطیسی متعلق به آن‌ها ایجاد خواهد کرد. سیم‌پیچ search ردیاب میدان retransmitted را دریافت کرده و با تولید یک پاسخ هدف کاربر را آگاه می‌کند.

 

ردیاب‌های فلزی Minelab قادر به تمیز کردن بین انواع هدف مختلف هستند و می توان آن‌ها را برای نادیده گرفتن اهداف ناخواسته تنظیم کرد.حالا سوالی که پیش می آید این است که این فلزیاب از کجا جنس فلز را تشخیص می‌دهد؟ فلزیاب ورامین از اختلاف فاز فرکانس سیم‌پیچ فرستنده و گیرنده به نوع فلز پی‌می‌برد.

چون فلزات مختلف مثل آهن و طلا اختلاف فازهای متفاوتی (هنگام القا) تولید می‌کنند و به این ترتیب فلزیابها می‌توانند بطور تقریبی نوع فلز مدفون‌شده را تشخیص دهد. در این دستگاه‌ها از دو سیم‌پیچ، یک سیم‌پیچ بزرگ در آنتن و یک سیم‌پیچ کوچک در داخل جعبه کنترلی استفاده می شود .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب طلایاب ورامین کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 68 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

فلزیاب اقساط شیراز

همواره دستگاه های فلزیاب با محیط اطراف خود و با خاک ارتباط نزدیک دارند و عوامل بسیاری از جمله رطوبت بالای خاک، تجمع نخاله های فلزی، تجمع شدید مواد معدنی، وجود سنگ ها و یا خاک های دارای مواد فلزی و عدم تنظیم صحیح و کاربری مناسب از مهم ترین عوامل موًثر در کاهش دقت این سیستم ها می باشند. یکی از مهم ترین فاکتورهای موًثر در عمق فلزیابی، انتخاب سنسور می باشد یک اصل کلی در میدان های مغناطیسی نشان می دهد هر چه قطر سنسور یا Coil یک فلزیاب بیشتر باشد، عمق نفوذ سیستم بیشتر شده و حساسیت دستگاه به اجسام کوچک کمتر می شود و هر چه قطر سنسور کوچک تر باشد عمق نفوذ کمتر و حساسیت به اهداف کوچک تر بیشتر می شود، از این رو محصولات شرکت فرآیند ارقام پرداز با دو سنسور ارائه می گردد تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود عمق های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد. فلزیاب ها همواره دارای قیمت بالایی می باشند که علت بالا بودن قیمت این محصولات را میتوان سنسورهای استفاده شده در آن ها دانست. به دلیل گران بودن اکثر کاوشگران قدرت خرید یک فلزیاب خوب را ندارند.

برای مشاهده ی ادامه مطلب فلزیاب اقساط شیراز کلیک کنید

شهبازی بازدید : 72 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

فلزیاب فیشر امریکا
گرهارد فیشر بنیانگذار فلزیاب های FISHER در سال ۱۹۲۵ با پژوهش و تحقیق بسیار در تلاش برای ایجاد زواید در سیستم فلزیاب توانست دستگاهی را در ابعاد کوچک تر ( فلزیاب های امروزی ) تولید نماید که میتوان به عنوان یک فلزیاب مفید باشد.
فیشر حق ثبت اختراع را در اولین دستگاه فلزیاب قابل حمل را گرفت و اولین دستگاه فیشر خود را به عموم مردم در سال ۱۹۳۱ فروخت.
کمپانی فیشر در سال ۱۹۳۱ توسط Dr. Gerhard R. Fisher در شهر Palo Alto ایالت کالیفرنیای امریکا پایه گذاری شد.
این کمپانی در زمینه تولید دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب، طلایاب و انواع سیستم های امنیتی فعالیت مینماید.
دستگاه های تولیدی این شرکت همواره جزء بهترین ها و مورد اعتماد ترین های عرصه فلزیابی هستند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فلزیاب فیشر امریکا کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 73 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

فلزیاب تصویری رشت

دستگاهی که قابلیت تفکیک فلزات، بالانس زمین، شناسه هدف و بسیاری از قابلیت های دیگر را داشته باشد احتمالا برای مناطقی که در آنجا قطعات طلا وجود دارد مناسب می باشد ، پس اجازه دهید در مورد آن ها با جزئیات بحث و تبادل نظر کنیم.یکی از بزرگترین مشکلات در هنگام پیدا کردن طلا با فلزیاب ، کاوش در زمینی است که به شدت آلوده است . اغلب زمین ها دارای مقادیر مختلفی از آهن می باشد و معمولا طلا در مناطقی یافت می شود که مقدار بسیار بالایی از فلزات مزاحم وجود دارد. این امر باعث می شود که اکثر فلزیاب ها از سیستم ها ی فلزیاب تصویری رشت

برای شناسایی طلا فقط تقلا کنند و دائما صدا دهند زیرا آن ها مواد معدنی و آلودگی زمین را شناسایی می کنند. یافتن آثار باستانی و گنجینه های با ارزش تاریخی هزاران نغر از ماجراجویان و متفکران علمی را به فکر فرو برده است در واقع یافتن این آثار برای بسیاری از کاوشگران به عنوان سرگرمی نبوده و یک ماموریتی در بر داشته است و میتوان گفت به عنوان شغل محسوب میشود . ممکن است بسیاری از شما یا اپراتور های دیگر به دلیل صرفه جویی در هزینه یا به علت مبتدی بودن دنبال یک فلزیاب کارکرده و یا فلزیابی حرفه ای با قیمت فلزیاب دست دوم باشید. یکی از چالش هایی که در بسیاری از مناطق یافت می شود سنگ های داغ است که حاوی مقادیر بالایی از کانی هستند و باعث می شود فلزیاب شما به خوبی کار نکند .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فلزیاب تصویری رشت کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

فلزیاب ضد ضربه
در اواخر قرن نوزدهم بسیاری از دانشمندان و مهندسین دانش خود را بکار گرفتند تا دستگاهی را با قابلیت واکنش نسبت به فلزات اختراع کنند، چنین دستگاهی می توانست در جستجوی معادن ابزاری بسیار کاربردی و کلیدی محسوب شود. فیزیکدان المانیHeinrich Wilhelm Doveسیستم موازنه ی القایی induction balance ابداع کرد که صد سال بعد زمینه ساز تکامل فلزیاب های امروزی قرار گرفت. اولین دستگاه ها بسیار ابتدایی بوده و مصرف باتری بالایی داشتند و میزان عمق نفوذ در ان ها نیز بسیار پایین بود. در ادامه ی سیر تکاملی سیستم های حرفه ای و فلزیاب ضد ضربه طراحان ابتکارات خود را روی نسل های جدید فلزیاب پیاده کرده اند. سیستم موازنه ی القای اصلی ، از دو سیم پیچ مجزا تشکیل شده است که در روی یکدیگر سوار می شوند. کامپس الکترونیک طراحی نوینی در سیم پیچ ها ارائه کرد که در ان دو سیم پیچ به صورت D در کنار هم قرار می گیرند تا یک دایره را تشکیل دهند. این سیستم در دهه ی ۷۰ گسترش وسیعی پیدا کرد اما هر دو نوع هم مرکز(دایره های روی هم) و D شکل(که با نام واید اسکن شناخته می شدند)، طرفداران خاص خود را داشتند. نسل بعدی یابنده ها، ان هایی بودند که توانایی تفکیک مواد معدنی موجود در بافت زمین را داشتند این قابلیت افزایش عمق جستجو را به دنبال داشت. این سیستم در فرکانس های پایین بهترین عملکرد را در قیاس با انواع قبلی از خود نشان می داد به طوری که بهترین وضعیت عملکرد ان ها در فرکانس های ۳ تا ۲۰ کیلو هرتز بود. بسیاری از فلزیاب های رایج در دهه ی ۷۰ قابلیت تعویض کارکرد از حالت تفکیک کننده به حالت معمولی را داشتند تا کاربر بتواند به دلخواه خود تنظیمات را تغییر دهد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فلزیاب ضد ضربه کلیک کنید

شهبازی بازدید : 69 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

فلزیاب قوی و ارزان
افراد آماتوری که وارد دنیای فلزیاب ها میشوند و اطلاعات کافی از دستگاه های فلزیاب گنج یاب یا سیستم های ردیابی و نقطه زنی و … ندارند از خود می پرسند که آیا می توان به فلزیاب ارزان اعتماد کرد؟ برای جواب به این سوال باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. باید بدانید نمیتوان به فلزیاب های فقط صرفا ارزان اعتماد کنید ولی فلزیاب قوی و ارزان که بتوان از کیفیتش اطمینان حاصل کرد را میشود در دسته ی سیستم های قابل اعتماد قرار داد. یکی از تاثیر گذارترین فاکتورهایی که باید در نظر گرفت شرکت سازنده فلزیاب قوی و ارزان است. خرید فلزیاب های دست ساز یا به اصطلاح شرکتی معمولا دارای کیفیت پایین تر و همچنین کارایی کم تری هستند و معمولا تا ۳۰ سانتی متر زیر خاک را بیشتر کاوش نمی کنند. قیمت دستگاه های فلزیاب با داشتن امکانات مختلف متغییر است و چه بسا در یک محیط کاوش یکسان کارایی یک فلزیاب قوی و ارزان با یک فلزیاب حرفه ای با قیمت بالا یکی باشد. پس با توجه به محیط کاوش و شرایط کاوش باید یک سیستم را انتخاب کرد. جهت کاوش در بسیاری از مکان ها نیازی به داشتن یک فلزیاب تصویری یا فلزیابی با عمق کاوش بالا و یا تکنولوژی خاص نیست ...

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فلزیاب قوی و ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 61 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

ماهواره ای فلزیاب

شاید یکی از سوالاتی که برای اپراتور ها و کاوشگران پیش آمده باشد این است که آیا فلزیاب ماهواره ای وجود دارد؟ کدام دستگاه ها از سیستم گنج یاب ماهواره ای استفاده میکنند ؟یا عملکرد فلزیاب ماهواره ای چگونه است؟ مسلما پاسخ خیر است !! در هیچ کشوری هیچگونه ماهواره ای فلزیاب شخص یا اختصاصی برای بخش غیر دولتی که افراد عادی بتوانند برای کاوش منابع زیر زمین مستقیم عمل نمایند وجود ندارد.به احتمال فراوان از فروشنده های مختلف گفته های عجیب و غریبی در مورد دستگاه ماهواره ای فلزیاب شنیده اید. مثلا شخصی میگفت دستگاه فلزیاب لیزری وجود دارد که با فرستادن لیزر به نقاط مورد نظر و سپس ارسال اطلاعات به ماهواره محل دقیق دفینه را شناسایی می کند. پیش از اینکه حرف های این افراد را باور کنید، کمی تحقیق کنید و از افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه دارند مشورت بگیرید تا گول این کلاهبرداران را نخورید. بهترین و پیشرفته ترین ماهواه های زمین شناسی در اختیار سازمان های فضائی ابر قدرت های جهان و کشور های بزرگ مانند آمریکا , روسیه و … است این ماهواره ها به دلیل آنکه اکثرا نظامی هستند ! برای ردیابی منابع و تحرکات در زیر زمین استفاده می شود ، و مسلما انتقال اطلاعات این سیستمهای ماهواره ای به بخش خصوصی غیر ممکن می باشد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب ماهواره ای فلزیاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 71 چهارشنبه 21 اسفند 1398 نظرات (0)

گنج یاب شرکتی
اولین شرکتی که در زمینه گنج یاب ها و فلزیابهای پیشرفته امروزه شروع به فعالیت کرد،شرکت فیشر (Fisher) آمریکا بود که در سال 1920 میلادی شروع به فعالیت کرد . این شرکت دارای فلزیاب های مشهور و قدرتمندی همچون ,Fisher M97, Fisher 1280X,Fisher M4 و…. است که کارایی و قدت خود را به همگان نشان داده اند. با وجود خدمات ارزشمند فیشر در زمینه ی گنج یاب شرکتی ولی باز هم فلزیاب ها برای پیدا کردن گنج نبودند و بیشتر مصارف نظامی از جمله پیدا کردن مین داشتند.در سال 1950 شرکت وایتس اولین فلزیابی را که هم برای مصارف نظامی و هم مصارف گنج یابی بود را ابداع کرد و می توان گفت اولین تولید کننده دستگاه فلزیاب برای گنج یابی،شرکت وایتس الکترونیک بود. از جمله تولیدات معروف و کارامد شرکت فلزیاب وایتس می توان به WHITES DFX , WHITES SPECTRA, White’s Coinmaster, MX5 Whites Metal Detector اشاره کرد. شاید برای خیلی ها این سوال پیش بیاد که بین فلزیاب دست ساز و فلزیاب یا گنج یاب شرکتی کدام را انتخاب کنند و کدام یک بهترین می باشند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب گنج یاب شرکتی کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 71 چهارشنبه 21 اسفند 1398 نظرات (0)

فلزیاب یونی
ابتدا توضیح مختصری از خود یون بخوانید . یون به اتم یا مولکول‌هایی گفته می‌شود که بار الکتریکی اضافه داشته باشند و این بار می‌تواند منفی یا مثبت باشد. نابرابری تعداد کلالکترون‌ها با پروتون‌ها، در یک اتم یا مولکول، به آن بار خالص مثبت یا بار خالص منفی الکتریکی می‌دهد.با استفاده از روش‌های فیزیکی یا شیمیایی، از طریق یونیزاسیون می‌توان این پدیده را ایجاد کرد. از نگاه فیزیکی یونی که از یک اتم تشکیل شده یون اتمی یا تک اتمی (مونواتمیک) نامیده می‌شود، و اگر آن یون از دو یا چند اتم تشکیل شده باشد، آن را یک یون مولکولی یا چنداتمی (پلی‌اتمیک) می‌گویند. از نگاه شیمیایی، اگر یک اتم خنثی، یک یا چند الکترون خود را از دست دهد، دارای بار خالص مثبت می‌شود و به عنوان یک کاتیون شناخته می‌شود، و برعکس؛ اگر یک اتم خنثی الکترون بیشتری به دست آورد، دارای بار خالص منفی می‌شود و به عنوان یک آنیون شناخته شده‌است و بنا بر این: کاتیون : یونی است که بار مثبت دارد. آنیون : یونی است که بار منفی دارد. به سبب ناهمگونی بار الکتریکی خود، کاتیون‌ها و آنیون‌ها یکدیگر را به آسانی جذب و تشکیل ترکیبات یونی مانند نمک را ممکن می‌سازند .

برای مشاهده ادامه مطلب فلزیاب یونی کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 67 شنبه 17 اسفند 1398 نظرات (0)

 

امروزه شاهد این هستیم که در بسیاری از وبسایت های فارسی زبان و حتی بعضی از وبسایت های خارجی بحث فلزیاب ماهواره ای و یا استفاده از ماهواره در پیدا کردن گنج و دستگاه ماهواره ای گنج یاب مطرح میشود که در این مقاله قصد داریم توصیحات بیشتری راجع به این موضوع به مخاطبان عزیز بدهیم. ماهواره اصطلاحی وسیع و کلی است که میتواند در برگیرنده طیف وسیعی از ماهواره های مخابراتی و تحقیقاتی و غیره گردد. از ماهواره های مختلف میتوان در موارد مختلفی استفاده نمود ، از هواشناسی و بررسی تغییرات جوی گرفته تا جزئی ترین موارد زندگی. پیشرفته ترین ماهواره با کاربرد زمین شناسی در اختیار سازمان فضایی امریکا ( NASA ) و اداره زمین شناسی امریکا میباشد. این ماهواره ها به دلیل آنکه بصورت نظامی برای ردیابی منابع و تحرکات در زیر زمین بهره برده میشود انتقال اطلاعات این سیستم های ماهواره ای به بخش خصوصی و حتی بسیاری از کشورهای دنیا ممنوع است. دانشمندان از مدت ها پیش در این فکر بودند که با استفاده از امواج مایکروویو ساطع شده از ماهواره می توان زیر سطح زمین بسیار خشک را مشاهده نمود و بررسی ها و ازمایشاتی نیز انجام شده و موفقیت هایی را نیز در پی داشته است و هرساله ملیون ها دلار صرف چنین تحقیقاتی میشود و در اختیار هیچکس و یا هیچ سازمانی قرار نمیگیرد.

 

برای مشاهده ادامه ی مطلب دستگاه ماهواره ای گنج یاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 33 شنبه 17 اسفند 1398 نظرات (0)

دقیق ترین دستگاه گنج یاب
دستگاه های فلزیاب و دقیق ترین دستگاه گنج یاب را می توان یکی از بهترین دستگاه ها برای کشف محل دقیق انواع فلزات دانست که این دستگاه می تواند مزایای بسیاری مانند کشف میدان مین، اطلاع از محل دقیق فلزات و… به دنبال داشته باشد. از دستگاه فلزیاب در صنایع مختلفی استفاده می شود که امروزه بسیاری از آن برای کشف دفینه استفاده می نمایند. همانظور که میدانید امروزه دستگاه های متعددی برای فلزیابی اختراع و به بازار عرضه شده اند اما باید بدانید که این دستگاه ها چه کاربرد هایی خواهند داشت. در حالت کلی می توان گفت: این دستگاه ها که به عنوان یابندی فلز هستند این توانایی را دارند که بتوانند هرگونه شی فلزی که در شعاع مشخصی از دستگاه قرار دارد را تشخیص داده و به اطلاع شما برساند. باید بدانید که این دستگاه را مثل دقیق ترین دستگاه گنج یاب می توانید در هر نوع فضایی مورد استفاده قرار دهید. برخی از مدل های پیشرفته ای که به بازار عرضه شده حتی توانایی تشخیص جنس فلز را نیز دارد که این امر سبب شده خیل عظیمی از مردم به خرید این دستگاه ها رو آورند. دقت مهمترین موردی است که در این دستگاه ها باید حتما رعایت شود.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب دقیق ترین دستگاه گنج یاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 42 شنبه 17 اسفند 1398 نظرات (0)

گرانترین دستگاه گنج یاب

باید توجه داشته باشید که صرفا گران بودن یک محصول، معیار بالا بودن کیفیت آن محصول محسوب نمی شود. اگر شما یک محصول را گران می خرید نمی تواند دلیل عالی بودن آن محصول از نظر کیفیت باشد. اکثر فلزیاب های موجود در ایران با قیمت های بالاتر از آن چیزی که هستند و واقعا ارزش دارند فروخته می شوند. بنابر این اگر سیستمی را مثلا با عنوان گرانترین دستگاه گنج یاب خریداری میکنید دلیل بر کیفیت فوق العاده ی این سیستم و گرانترین دستگاه گنج یاب نیست پس مراقب قیمت های وسوسه کننده باشید و از عرضه کننده های معتبر و خوشنام خرید دستگاه های فلزیاب را انجام دهید. محصولات طراح، محصولاتی هستند که به طور ذاتی مشابه فلزیاب اورجینال با کیفیت کمتر کپی سازی شده است! در این نوع محصولات تمرکز اصلی تولید کننده بر حفظ ظاهر و بسته بندی است تا کیفیت چرا که اولین چیزی که خریدار با آن موجه می شود ظاهر کالا است. همین تشابه زیاد خریدار را گمراه و سود هنگفتی را نصیب فروشنده سودجوی فلزیاب تقلبی و گرانترین دستگاه گنج یاب می نماید. محصولات High Copy، نیز محصولاتی هستند که به طور ذاتی اصل محسوب می شود اما بنا به هر دلیل دوباره مورد تعمیر در کارخانه اصلی قرار گرفته و با نشان High Copy عرضه شده و به همین دلیل تولید کننده آن را با قیمت به مراتب نازلتری عرضه می نماید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب گرانترین دستگاه گنج یاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 39 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

حفره یاب
هر نوع دستگاه فلزیاب برای اهداف خاصی طراحی و تولید می شود و یکی از این زمینه ها حفره یابی می باشد. دستگاه های حفره یاب  یکی از پرکاربردترین دستگاهها در گنج یابی و دفینه یابی هستند. سیستم های حفره یاب به دو دسته حفره یاب های بوقی و حفره یاب تصویری تقسیم بندی میشوند. بر کسی پوشیده نیست که حفره یاب تصویری دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به مدل های ساده میباشد.
کاوشگران از این نوع دستگاه برای حفره های زیر زمینی ، اتاقک ها ، راهرو ها و … استفاده می کنند.
حفره یاب ها معمولا از نوع اسکنر ها هستند و دستگاه حفره یاب تصویری نیز بهترین نوع برای کشف اتاقک ها و حفره ها می باشد. سیستم های تصویری به خاطر ارائه تصویر گرافیکی از محیط کاوش باعث تشخیص بهتر می شود و از حفاری بیهوده جلوگیری می کند.
حفره یاب بوقی نیز نوعی دیگر از حفره یاب ها می باشد که قابلیت ارائه تصویر را ندارد و با وجود سیستم های تصویری کمتر مورد استفاده کاوشگران قرار می گیرد.
حفره یاب تصویری از یک نرم افزار برای تبدیل دیتا های دریافتی به تصویر استفاده میکنند که یکی از مشهور ترین های آنها نرم افزار ویژوالایزر میباشد.
این نرم افزار دارای قابلیت های مختلفی است که باعث بالا رفتن دقت در کار میشوند. اطلاع از ساختار های زیر زمین میتواند در رسیدن به اهداف بسیار راهگشا باشد.
در بسیاری از موارد دفینه در عمق بسیار بالاتری از توان نفوذ فلزیاب قرار دارند و راهی برای پیدا کردن آنها به صورت مستقیم نیست مگر اینکه راه ورودی به اتاقک و مقبره پیدا شود و سپس به وسیله آنها مقبره اصلی پیدا شود.

برای مشاهده ادامه مطلب حفره یاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 31 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

گنج یاب
گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز قادر است با ارزش یابی ، ارزش دار بودن یا به عبارتی طلا یا غیر طلا بودن فلز را مشخص کند. دستگاه گنج یاب، یکی از انواع تجهیزات دیجیتال است که به منظور جستجو و یافتن موقعیت اشیای گرانبها، فلزات و یا اجسام قیمتی که در زیر زمین در موقعیت های مختلف دفن شده اند به کار می رود.
استفاده از این دستگاه ها برای کارشناسان اشیای عتیقه و حوزه های اکتشافات باستان شناسی، اهمیت زیادی دارد. انواع دستگاه فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب و یا دستگاه هایی که برای یافتن فلزات دیگر در بازار موجود هستند را می توان جزو دستگاه های گنج یاب دسته بندی نمود.
خرید دستگاه گنج یاب برای بسیاری از سازمان ها یا شرکت های اکتشافی ، نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، صنعت گنج یابی و فلزیابی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و کمپانی های فلزیابی در تلاش اند تا با استفاده از این تکنولوژی ها ، پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب را تولید و به مشتریان خود ارائه دهند.
اگر به دنبال این هستید تا یک کاوش با درصد موفقیت بالا داشته باشید باید از بهترین و پیشرفته ترین گنج یاب ها استفاده کنید.
هرچه فلزیاب فرکانس پایینی داشته باشد راحت تر می تواند از اجسام سخت مانند سنگ و ساروج عبور کند و همچنین خطای کمتری نیز خواهد داشت و قابل ذکر است که هر چه فرکانس بالا باشد عمق بالاتر رفته و همچنین میزان خطا بیشتر شده و نفوذ در سنگ وساروج کاهش می یابد و اغلب سنگ های سخت را به عنوان فلز شناسایی می کنند.

برای مشاهده ادامه مطلب گنج یاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 49 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

طلایاب
از دستگاه طلایاب برای پیدا کردن گنج ها و اشیای قدیمی استفاده می شود.در واقع بیشتر به دلیل اینکه از این دستگاه های برای پیدا کردن  طلا و یا  یافتن سکه های طلای مدفون شده در دل خاک استفاده شده است به دستگاه طلایاب معروف شده اند .
افرادی که به دنبال یافتن طلا های مدفون شده و گنج های باستانی می باشند، معمولا از دستگاه های طلایاب استفاده می کنند.
در فلزیاب های پیشرفته ، فلزاتی که معمولا قابل تشخیص هستند به صورت کلی در دو دسته قرار خواهند گرفت  ، این فلزات بر اساس خاصیت های مغناطیسی و نوع واکنش های آنها به فعالیت های مغناطیسی طبقه بندی می شوند.
 این دو دسته عبارتند از:
۱-دسته اول فلزاتی هستند که دارای خاصیت مغناطیس شوندگی دارند وبه آهن رباها واکنش نشان می دهند. مانند فولاد و چدن  و آهن
۲-دسته دوم فلزاتی هستند که قابلیت مغناطیس شوندگی دارند و در واقع نسبت به خودی خود به آهن رباها واکنش نشان نمی دهند وباید در یک فرآیند خاص قرار گیرند تا به آهن رباها واکنش نشان دهند. از این دسته می توان به سرب و قلع و مس و طلا و برنز و برنج و حتی آلومینیوم اشاره کرد.
دستگاه های طلا یاب با بررسی این نوع فلزات و بررسی مقدار و میزان مغناطیس فلزات مختلف قادر به شناسایی خواهند بود .
دستگاه طلایاب که در بین مردم به اصطلاح به آن گنج یاب نیز گفته می شود در واقع یکی از انواع دستگاه های فلزیاب است. “فلزیاب حرارتی راداری” یا “رادار زمینی دستی” که در واقع همان طلا یاب می باشد ، یک نوع از فلز یاب است که توانائی پیدا کردن اجسام فلزی با رنگ مشخص را دارد . در این دستگاه برای فلز طلا یک کد عددی نیز تعریف شده است که در صورت تشخیص فلز طلا این کد بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایان می شود.
فلزیاب حرارتی راداری یا همان طلایاب در زمان فعالیت خود می تواند با استفاده از سنسور مادون قرمز خود به همراه سنسور نوری حرارتی و یا با استفاده از سنسور حرارتی وضعیت الکترومغناطیس از موج، فرکانس طلا یا موج فرکانس فلزات مشابه را تشخیص دهد.
با توجه به جنبه تبلیغاتی و فروش مناسب دستگاه های طلایاب در سال های اخیر معمولا ادعاهایی عجیب نیز توسط فروشندگان این دستگاه ها به گوش می رسد. مثلا دستگاه هایی که ادعا می شود که می توانند تصاویری از فلزات مدفون شده را نمایش دهند عملا وجود ندارند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب طلایاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 44 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

فلزیاب
فلزیاب یک دستگاه موثر در یافتن فلزات در عمق زمین و یا دورن اجسام است که بر طبق باور قدیمی برای یافتن گنج از آن استفاده می شود. دستگاه فلزیاب انواع مختلفی دارد و لذا پیش از خرید یا هر عمل دیگری ، می بایست اطلاعات کافی از خود فلزیاب، انواع آن ها و نحوه ی کارکردشان به دست آورد ، و بعد از بررسی و تحقیق بهترین و مناسب ترین آن ها را برای خرید انتخاب نمود .
هیچگاه منظور از دستگاه فلزیاب آن چیزی نیست که در تصور عامیانه وجود دارد. از این دستگاه ها برای موارد مختلفی استفاده می کنند که جست و جوی طلا نیز یکی از آن هاست .
معمولا با شنیدن کلمه گنج یاب به گوش کسی اولین موردی که به ذهن او می رسد تلاش برای پیدا کردن گنج و اجناس قدیمی و عتیقه می باشد. گاها نیز به بعضی از افراد ترس و استرس وارد می شود که از نظر قانونی مشکلی برای استفاده کنندگان ایجاد می شود. اما دستگاه گنج یاب یا فلزیاب امروزه کاربردهای بسیاری در هر جامعه ای دارد. از فروشگاه های ساده در سطح شهرها تا گیت های فرودگاه ها همگی از تکنولوژی دستگاه گنج یاب یا بهتر بگوییم فلزیاب بهره می برند.
سوالی که در ذهن افراد مطرح می شود این است که فلز یاب چیست و دستگاه فلزیاب چگونه کار می کند؟ یا چگونه می توان از گنجیاب برای جست و جوی فلزات در عمق زمین استفاده کرد؟ این دستگاه را از چه طریقی می توان تهیه کرد؟ آیا تضمین و خدمات پس از فروشی برای این محصول استفاده می شود؟ و در نهایت سوال کلی که وجود دارد این است که آیا دستگاه فلزیاب واقعا به کشف طلا کمک می کند؟
همه این سوالات را می توان تنها با یک جست و جوی ساده در سایت های مختلف به دست آورد اما مهم ترین نکته در انتخاب دستگاه فلزیاب آن است که این دستگاه باید چه ویژگی هایی داشته باشد.
دستگاه فلزیاب یا گنج یاب به تجهیزاتی گفته می شود که توانایی تشخیص وجود قطعات فلزی را در هر شرایطی مانند زیر خاک، درون سنگ ها و… داشته باشند. هر چقدر توانایی دستگاهی در تشخیص فلزات بیشتر باشد کاربرد آن نیز تخصصی تر می گردد برای مثال طلایاب به دستگاهی گفته می شود که توانایی تشخیص آهنی یا غیر آهنی بودن فلز از فلزات دیگر را داشته باشد.
اما اگر به طور ساده بخواهیم عملکرد یک دستگاه فلزیاب یا گنج یاب را شرح دهیم به این صورت می باشد که این دستگاه یک میدان مغناطیسی در حول دیسک خود ایجاد می کند. با نزدیکترین دیسک به زمین یا محیط های دیگر اگر فلزی در آن محدوده باشد میزان شدت میدان مغناطیسی را تغییر می دهد. در این شرایط احتمال وجود فلز در آن منطقه وجود دارد. البته بسته به میزان شدت تغییر میدان مغناطیسی و توانایی دستگاه عمق جستجو مشخص می شود.
مثلا برای فلزات قدیمی که مدت هاست زیرخاک هستند فرکانس آنها بسیار بالاست و به همین علت در بسیاری از موارد می شنوید که دستگاه به اشتباه تشخیص داده است.
برای مشاهده ادامه مطلب فلزیاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 69 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

فلزیاب اصل با کیفیت
اگر شما در عملیاتی مانند اپراتوری یا کاوشگری با سیستم های فلزیاب ، فردی تازه کار هستید، مهم ترین خرید شما، خرید یک دستگاه خوب و مناسب خواهد بود. مطمئنا، شما علاقه مند به برخی لوازم جانبی مانند هدفون، ابزار حفاری و کویل های جستجو اندازه های مختلف خواهید شد.
در مرحله‌ی اول برای شروع، باید سیستم یا فلزیاب اصل با کیفیت را بر اساس نیازهای تان انتخاب کنید. هرگز عجله نکنید و اشتباه افراد تازه کار را مرتکب نشوید. در واقع ممکن است فلزیابی را با عنوان فلزیاب اصل با کیفیت انتخاب کرده و خریداری کنید که در آخر اصلا با نیاز های شما سازگار نباشد. در صورتی که در شرف خرید یک دستگاه فلزیاب , طلایاب, گنج یاب یا … هستید، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید: تصمیم بگیرید که کدام نوع اهداف بیشتر در ناحیه مورد بررسی شما یافت می شود. به عنوان مثال، اگر شما در استان بیابانی زندگی می کنید، احتمالا به تجهیزات زیر آب نیاز نخواهید داشت. همچنین شما در حوزه جنگ های داخلی نیستید. شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که در کشور پر از طلا زندگی می کنید! بهترین فلزیاب های شکار محلی، آن هایی هستند که دارای قابلیت شکار سکه، طلا و جواهر یا جستجوی طلا هستند. کمی در مورد اصول اولیه دستگاه فلزیاب یاد بگیرید. و به تفاوت های دستگاه های معمولی با یک دستگاه فلزیاب اصل با کیفیت دقت کنید . حتی میتوانید در اینترنت گشتی بزنید و سایر مقالات مرتبط با این موارد را بخوانید و بررسی کنید. این به شما یک درک کلی درباره مدل های مختلف فلزیاب ها و قابلیت های آن ها را می دهد.مثلا VLF (مخفف فرکانس بسیار پایین) فلزیاب هایی بسیار رایج هستند. مدل های جدیدتری شامل واحدهای پالس القایی می باشند. مدل های مقاوم در برابر آب، مدل های بی سیم و چند منظوره آشکارسازهای فلزی وجود دارد.
با توجه به تنوع محصولات فلزیاب در بازار فروش فلزیاب ، ممکن است این سوال پیش آمده باشد که کدام دستگاه طلایاب یا فلزیاب را میتوان فلزیاب اصل با کیفیت دانست یا کدام دستگاه بهترین عملکرد را دارد و بهترین نتیجه را می دهد . و یا جهت خرید فلزیاب کدام دستگاه را باید انتخاب کنیم. هنوز افرادی هستند که به علت کم تجربگی در کاوش، طعم تلخ شکست را در ابتدای کار خود چشیده اند. آشنا شدن با کلمات کلیدی و یا توابع دستگاه های فلزیاب یا گنج یاب، کمک زیادی میکند تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی ها برای نوع شکار گنجینه ای که شما در آن قرار دارید، مهم هستند.برای آموزش فلزیاب و کار کردن با آن وقت بگذارید و یاد بگیرید. پیش از خرید فلزیاب اصل با کیفیت حتما از فروشنده فلزیاب بخواهید تمام نکات دستگاه فلزیاب را به شما آموزش کامل دهد. تلاش کنید با سوالات مختلف سطح اطلاعات فروشنده فلزیاب را بسنجید. اطمینال داشتن از چیزی که قصد خرید آن را دارید بسیار مهم است. به تبلیغات در مورد فلزیاب اتکا نکنید و از فروشنده فلزیاب بخواهید دستگاه را برای شما باز کرده و در یک محیط آزاد و استاندارد تست کند. از خرید فلزیابی که به دلیل پلمپ جعله فلزیاب و … از تست فلزیاب باز می زنند خودداری کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب فلزیاب اصل با کیفیت کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 29 چهارشنبه 16 بهمن 1398 نظرات (0)

دفینه یاب خیلی پیشرفته

 

در ابتدا توضیح کوتاهی در مورد خود دفینه ها بخوانید بد نیست. دَفینه به مجموعه‌ای از سکه‌ ها و اشیای با ارزش گفته می‌شود که در قدیم در زیر خاک دفن شده ‌باشد.اشیاء قیمتی و ارزشمندی از قبیل طلا و نقره که به منظور محافظت از بلایای طبیعی، جنگ ها و دزدان و راهزنان، در جاهایی مانند زیر خاک، داخل دیوارها، در پای درختان، چاه ها، قنات ها و این قبیل محل ها مدفون شده است. دفن‌کننده‌های این اشیای باارزش معمولاً این کار را با این قصد انجام داده‌اند که پس از مدتی گنجینه را دوباره از زیر خاک به‌ در آورند اما در برخی موارد، مرگ دفن‌کننده باعث باقی ماندن دفینه در زیر خاک شده‌است. دفینه‌ها ممکن است پس از مدت‌های مدید توسط جویندگان گنج، باستان‌شناسان، یا توسط افراد معمولی به طور اتفاقی کشف شوند و یا کاوشگران این دفینه ها با استفاده از ابزار و دستگاه ها و یا دفینه یاب خیلی پیشرفته

به این اشیای با ارزش دست پیدا کنند. اشیای کشف‌شده با ارزش توسط جویندگان گنج یا افراد غیرکارشناس معمولاً معروف به اشیای «زیرخاکی» است.فراموش شدن محل دفن یک دفینه یا تغییرات در جغرافیای محل می‌تواند باعث سخت شدن و طولانی‌ مدت شدن بازیافت آن شود. از دفینه‌های معروف در آسیا می‌توان به دفینه دژ زیویه در ایران و دفینه طلاتپه در افغانستان اشاره کرد.

 

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب دفینه یاب خیلی پیشرفته کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 29 چهارشنبه 16 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید و فروش فلزیاب شرکتی
امروزه قیمت فلزیاب ها و طلایاب ها نیز به مانند دیگر دستگاه‌های الکترونیکی تابع عوامل بسیاری بوده که می تواند مستقیماً بر روی قیمت تمام شده آن تاثیر بگذارند. عوامل بسیاری در خرید و فروش فلزیاب شرکتی
دخیل هستند عواملی همچون بازار بی ثبات ارز در ایران ، تحریم های بین المللی که شامل صنعت الکترونیک هم می شود ، وجود قطعات فیک و تقلبی ساخت چین در بازار ، وجود فلزیاب های دست ساز و فاقد کارایی تحت عنوان فلزیاب خارجی و غیره که می‌تواند بازار را نا متعادل کنند پس بسیار مهم است که دستگاه فلزیاب خود را از کجا می خریم و آیا پس از خرید دستگاه ما شامل خدمات پس از فروش و گارانتی میشود یا نه؟!

 

پس باید به این نکته توجه داشت که هرچه قیمت دستگاه بیشتر باشد لزوماً دلیلی بر خوب بودن آن نیست و ممکن است به دلایل گفته شده در بالا ، قیمت آن به صورت غیر واقعی افزایش پیدا کند. پیشنهاد می شود که از خرید و فروش فلزیاب شرکتی
که خارجی هستند و صرفاً به دلیل شرایط ارزی موجود در کشور دارای قیمت بالایی هستند خودداری کنید. این فلزیاب ها که تکنولوژی ساخت آنها بعضاً مربوط به بیش از ده سال پیش است کارایی لازم را نداشته و با همان قیمت میتوانید فلزیاب های شرکتی ایرانی را با کارایی بیشتر و همچنین تکنولوژی مدرن تر و به روز تر دریافت کنید.

 

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب خرید و فروش فلزیاب شرکتی کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 شنبه 28 دی 1398 نظرات (0)

فلزیاب ارزان و با کیفیت

نکته ای که کاوشگران باید همیشه در مورد فلزیاب ارزان و با کیفیت  مد نظر داشته باشند این است که نسبت به نیازی که دارند باید به دنبال دستگاه فلزیاب متفاوتی باشند. اگر شما به عنوان یک اپراتور می خواهید به صورت بسیار حرفه ای به دنبال طلا و فلزات با ارزش بروید و تصمیم شما در این مورد کاملا جدی است. توصیه ما به شما این است که به دنبال فلزیاب ارزان و با کیفیت و صد البته دستگاهی با امکانات و ویژگی های مناسب بگردید تا بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد و با استفاده از این دستگاه فلزیاب خوب بتوانید کاوش های بسیار عالی را تجربه کرده و به نتایج دلخواه خود دست یابید.

همانطور که خودتان هم میدانید با وجود کلاهبرداران و افراد سودجو در این حوزه حتی اگر قصد دارید کاوش های سطحی انجام دهید ، به عنوان مثال کاوش هایتان در عمق 20 الی 30 سانتی متری باشد ، باز هم از دستگاه های فلزیاب ارزان و با کیفیت و سیستم های اورجینال استفاده نمایید، چرا که دستگاه های بسیار ارزان و بی کیفیت آن بازدهی لازم را برای شما نخواهد داشت و تنها ثمره آن برای شما نا امیدی از کاوش خواهد بود.

این مطالب که برایتان آورده ایم حاصل تجربه ی افرادی است که از دستگاه های فلزیاب اورجینال و فلزیاب ارزان و با کیفیت استفاده کرده و از کاوش های خود رضایت کامل را داشته و توانسته اند در روند کاوش ها به گنج های ارزشمندی دست یابند که باعث شده است زندگی شان با تغییر بزرگی روبرو شود. مسئله ای بسیار مهم که همیشه در مورد خرید دستگاه های گنج یاب, طلایاب و یا سیستم های فلزیاب ارزان و با کیفیت

مورد سوال و ابهام خریداران واقع می شود، مناسب بودن قیمت این دستگاه ها میباشد . بسیاری از خریداران سوالی که برایشان پیش می آید این است که چرا بین دستگاه های طلایاب و گنج یاب مختلف، این چنین اختلاف قیمت زیادی وجود دارد.

دلیل اختلاف قیمت کاملا واضح است . میدانید که انواع مختلفی از فلزیاب ها وجود دارند . این تفاوت بین فلزیاب ها شامل امکانات و ویژگی های آن ها نیز می شود . هرچه امکانات یک دستگاه فلزیاب بیشتر باشد به طبع قیمت و ارزش آن هم بالاتر خواهد بود. برای مثال شما فکر کنید دستگاهی فقط می تواند فلزاتی در عمق 1 متر را شناسایی و آشکار کند باید فهمید که قیمت این دستگاه با دستگاه طلایابی که عمق کاوش 4 متر دارد کاملا متفاوت است و حتما باید اختلاف قیمت زیادی هم داشته باشند. تفاوت در هر کدام از این امکانات باعث اختلاف قیمت زیادی بین دستگاه های , فلزیاب ارزان و با کیفیت می شود.

در برخی موارد نیز گاها مشاهده می شود که برخی از فروشندگان دستگاه ها ، دستگاه اورجینال را به خریدار ارائه نمی کنند همین موضوع نیز یکی از دلایل عمده اختلاف قیمت می باشد. برخی از فروشندگان متاسفانه تنها می خواهند دستگاهی که موجود دارند را به هر طریقی به فروش برسانند و از این طریق برای خود کسب درآمد کنند اما بسیار مشاهده کرده ایم که خریداران اینگونه دستگاه ها ،پس از خرید دستگاه فلزیاب و پس از اینکه مدت زمان زیادی را به کاوش برای جست و جوی فلز و طلا می پردازند نتیجه ای از این تلاش ها نمی گیرند. امروزه تمام کاوشگران و متقاضیان خرید فلزیاب ارزان و با کیفیت میدانند که یک سیستم فلزیاب خوب و حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد . از ویژگی های اساسی یک فلزیاب حرفه ای میتوان به موارد زیر اشاره داشت .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فلزیاب ارزان و با کیفیت کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 50 شنبه 28 دی 1398 نظرات (0)

طلایاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای نیز مثل سایر کالاهای دیگر می تواند دارای مدل ها و کیفیت های متفاوتی باشد که باید در هنگام انتخاب در خرید به نکاتی توجه داشت.
امروزه برای پیدا کردن طلا و دیگر فلزات روش های مختلفی وجود دارد. یکی از تکنولوژی های مختلف طلایابی در سیستم های جدید و به روز
روش های رادیویی است که با استفاده از فرکانس های رادیویی می تواند شئ های فلزی مختلفی را در عمق های مختلف پیدا کند.
دیگری روش های حرارتی میباشد که با انتقال حرارت انجام می شود.
مورد بعدی روش های آنتنی یا الکترواستاتیکی که بیشتر در فضاهای باز مثل دشت ها مورد استفاده قرار می گیرد.
یک طلایاب حرفه ای و خوب می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد اما در انتخاب طلایاب ها مدل دستگاه، کارآیی دستگاه، و نوع آنها از نکاتی است که یاید به آنها توجه ویژه شود.
یکی از ویژگی های طلایاب خوب عمق نفوذ آن است. هرچه طلایاب عمق بیشتری را شناسایی کند طلایاب بهتری محسوب می شود. حداقل عمق نفوذ یک طلا یاب ۳ الی ۴ متر است.
تفکیک ۵۰ درصدی دستگاه ها یکی از نکات قابل توجه در انتخاب طلایاب ها به شمار می آید.
یک طلایاب خوب باید نشانگر متراژ داشته باشد، که بر روی آن مقدار پیشروی را بر حسب متر نشان دهد، و در صورت یافتن شئ فلزی به ما بگوید که آن شئ در عمق چند متری وجود دارد.
از ویژگی های یک طلایاب حرفه ای می توان به سبکی و کم حجم بودن آن اشاره کرد. طلایاب های قدیمی دارای وزن زیادی بودند که باعث می شد استفاده از آنها توسط افراد سخت باشد اما طلایاب های امروزی سبک تر و کم حجم تر از طلایاب های قدیمی هستند.
یک فلزیاب خوب باید از فرکانس بالا بهره ببرد. در عمق زنی ها در جاهایی که خاک نرم باشد نیاز به فرکانس بالا است. اما در جاهایی مثل سخره، ساروج و… باید فرکانس دستگاه کم باشد تا امواج بتوانند به راحتی از آنها عبور کنند.
معمولا همه ی افراد فکر می کنند قیمت هر چیزی بیشتر باشد دلیل بر کیفیت و کارایی بهتر و بیشتر آن است معادل ضرب المثل پول خوب بده مال خوب ببر، که متاسفانه این باور اشتباه در کشور ما بسیار رواج دارد.
برخی از شرکت ها از این بابت که صنف فلزیاب در کشور ما نظارتی ندارد سو استفاده کرده و دستگاه های دست ساز خود را به اسم دستگاه طلایاب حرفه ای و اینکه تولید کشور های پیشرفته است به قیمت های گزاف می فروشند.
پس این نکته را در نظر بگیرید که فریب این افراد را نخورید و حتما یک دستگاه فلز یاب و طلایاب حرفه ای و خوب و مطمئن باید قبل از خرید تست شود، و تضمین، پشتیبانی و گارانتی پس از فروش داشته باشد.
از قوی ترین فلزیاب ها و طلایاب حرفه ای بازار ایران که قیمت فوق العاده مناسبی هم داشته باشد میتوان فلزیاب ام دی ال MDL را نام برد که یکی از بهترین فلز یاب های حال حاضر ایران است.

برای مشاهده ادامه ی مطلب طلایاب حرفه ای کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 80 پنجشنبه 26 دی 1398 نظرات (0)

فروش دستگاه فلزیاب
در مسئله ی فروش دستگاه فلزیاب قیمت بیش از اندازه ی سیستم ها ملاک مطلوبیت سیستم نمی باشد. و دلایل مختلفی دارد، مورد اول این که شرکت ها و کارخانجات بزرگ به دلیل تولیدات بالا و انبوه قیمت ها را ارزان تر از دیگر رقبا ارائه می نمایند
مسئله ی بعدی این است که بعضی سازندگان با تولید محدود به دلیل پایین بودن هزینه های جانبی، محصولات خود را با قیمتی پایین ارائه می نمایند ،اصل قدرت توانایی سیستم در تشخیص و تفکیک اهداف است و آن هم مسلما از جدول V.D.I-SCALE پیروی خواهد نمود.
این جدول در تمامی سیستمهای دنیا که قدرت تشخیص دارند یکسان است که این یکی از مزیت های سیستم رادار زمینی دستی است، که بعضی فلزیاب و معدنیاب ها هم از این شرایط پیروی مینمایند.
در خرید یا فروش دستگاه فلزیاب به هر نام یا مار کی اعتماد نکنید. هر نوع مارک معروفی را که متعلق به سازندگان و تولید کنندگان بزرگ لوازم
الکترونیک است بر روی محصولی از رادار زمینی دستی و فلزیاب و معدنیاب مشاهده نمودید، آن را قبول ننمائید و توجه کنید
که آیا شماره کد تولید آن کارخانه را دارد یا اصلا واقعا از محصولات آن کمپانی می باشد و کارخانه ی اصلی آن را تأیید می کند یا فروشندگان فقط از آن نام معروف برای ارائه ی محصولات خودشان یا فروش دستگاه فلزیاب و سیستم های مختلف در لوایی با نام معروف بهره می برند چون سیستم های کارخانجات و شرکت های معتبر و معروف دارای سند رسمی می باشند.

فروش دستگاه فلزیاب
وعده ای هم از لپ تاب وصفحه دیجیتال با لوازم شرکت های معروف بهره میبرند و یا حتی ممکن است یک نرم افزار طراحی نموده و بر روی برنامه خود نام شرکتهای معتبر را با یک پسوند یا پیشوند اضافه قرار دهند، ودر لپ تاپ شرکتهای معتبر ، برنامه های طراحی شده
خود را قرارداده و به نام شرکتهای معتبر در دسته ی فروش دستگاه فلزیاب محصولات خود را ارائه کنند.
دقت کنید که در خرید و فروش دستگاه فلزیاب شکل ظاهری سیستم ها مهم نمی باشد سعی کنید حتما سیستم را عملی در دست خودتان کنترل و تست نمایید از آن دسته از فروشندگان و ارائه کنندگان سیستم های رادار زمینی دستی یا فلزیاب و معدنیاب که از دیگر شرکت ها
و محصولات بدگویی می کنند یا از محصولات دیگران ایراد می گیرند، دوری نمایید، زیرا احتمال قریب به یقین محصولات خودشان، نقص، و ایراد دارد، و دیگران را متهم می کنند تا ضعف و عدم توانائی در محصولاتشان، مورد توجه قرار نگیرد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فروش دستگاه فلزیاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 33 پنجشنبه 26 دی 1398 نظرات (0)

سیستم نقطه زن پالسی

سیستم نقطه زن پالسی ، شعاع زن، ردیاب یا  هر سه به یک معنی می باشد و به دستگاه فلزیابی گفته می شود که وظیفه آن شناسایی محدوده احتمالی وجود فلز می باشد. کار کردن با این نوع فلزیاب ها کمی دشوار بوده و اپراتور حتما باید دارای تجربه کافی برای کار با این نوع دستگاه باشد.

از مزیت های این نوع فلزیاب ها  ، سیستم نقطه زن پالسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• دارای لوپ بزرگ برای جستجوی مساحت بیشتر
• هرچه قدر لوپ فلزیاب  بزرگ تر شود عمق نفوذ نیز بیشتر میشود.
• دارای قدرت نویز پذیری کمتری از محیط هستند مانند:

سیستم نقطه زن پالسی

منابع فرکانس بالا موبایل، فرستنده های مخابراتی(دکل)و…..
فلزیاب های پالسی دارای لوپ و سیستم اصلی هستند که برای جستجو از انها استفاده می شود

اکثرا بر این باورند که بعد از خرید یک سیستم پالسی باید مستقیم به زمین هدف بروند و نتیجه بگیرند، این روند اشتباست. در واقع کار کردن با انواع فلزیاب   در واقع شما باید تمامی امکانات سیستم را کاملا بشناسید وببینید چگونه به ان سیستم عمل میکند.

مزیت مهم فلزیاب های پالسی عمق نفوذ بالای آنهاست.و در عمق بیشتری زیر خاک جنس های فلزی را پیدا میکند.

برای دیدن ادامه ی مطلب سیستم نقطه زن پالسی کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 34 پنجشنبه 26 دی 1398 نظرات (0)

سیستم شعاع زن آنتنی

سیستم شعاع زن آنتنی،ردیاب ها به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه های دیگر می باشند،حداقل خطای این دستگاه ها ۴۰% است.

شعاع زن ها زمانی کاربرد دارند که شما میخواهید بدانید در یک محیط وسیع دور اطرافتان آیا فلزی وجود دارد یا خیر؟ در این عمل دستگاه ردیاب شما را به سمت هدف هدایت میکند.شعاع زن عموما بر دو نوع یونی و فرکانسی هستند.نوع یونی آن که بسیار پرخطا می باشد دستگاه به سمت یون های طلا می رود.علت خطای این نوع دستگاه ها (سیستم شعاع زن آنتنی ) آلوده بودن خاک و حذف ضعیف ذرات می باشد و باعث سردرگمی اپراتور ردیاب یونی طلایاب می باشد.

اما مدل دیگر آن که بسیار عالی هست ردیاب و شعاع زن فرکانسی می باشد این نوع دستگاه ها دارای تنظیماتی می باشند که شما با دادن اطلاعاتی به دستگاه، سیستم طبق فرکانس داده شده به سمت فلز خاص شما می رود.

سیستم شعاع زن آنتنی

این فلز ممکن است طلا، نقره، برنز و یا حتی مس باشد.حذف ذرات این نوع شعاع زن ها نسبت به مدل یونی بسیار خوب است و شعاع کاری آن به کیلومتر هم می رسد.

سیستم شعاع زن که گاها به آن ردیاب نیز میگویند یک فلزیاب الکترونیکی با شرایط طراحی مطابق با اصول رادار میباشد .
شعاع زن در دسته ی فلزیاب های انتنی قرار میگیرد که باید با حرکت دسته انتن , جهت هدف اصلی یا طلا را نشان دهد زیرا عمل تفکیک در سیستم شعاع زن آنتنی طبق اصول هم جهتی به انجام میرسد و البته در رادار این هم جهتی طبق عملکرد فرکانس ایجاد میشود.

برای مشاهده ادامه ی مطلب سیستم شعاع زن آنتنی کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 39 پنجشنبه 26 دی 1398 نظرات (0)

گنجیاب فلزیاب جی پی ایکس GPX 5000 
شرکت مین لب استرالیا یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی انواه دستگاه های فلزیابی طلایابی گنج یابی رد یابی نقطه زن vlf و پالسی در جهان است .این شرکت انواع دستگاه های با کاربری در خشکی و دریا را ارایه مینماید.
یکی از بهترین دستگاه های تولیدی شرکت MINELAB  جی پی ایکس GPX 5000 شرکت مین لب استرالیا میباشد فلزیاب جی پی ایکس GPX 5000 یک دستگاه نقطه زن VLFاست که حداکثر عمق 2/80 را اسکن نموده و قیمت آن طبق لیست قیمت کارخانه میباشد .
دستگاه گنجیاب جی پی ایکس GPX 5000 معیار جدیدی را در تکنولوژی تشخیص و شناسایی طلا بوجود آورده است.
این دستگاه با ویژگی‌ها و عملکردهای شگفت آور خود نه تنها نسبت به انواع قبلی خود، GPX 4500، برتری دارد بلکه در دسته و گروهی مخصوص به خود قرار دارد.

گنجیاب فلزیاب جی پی ایکس GPX 5000
تکنولوژیهای خاص GPX 5000 عبارت از حس کردن چندین دوره‌ای (MPS)، تکنولوژی ولتاژ دوگانه (DVT)، و تنظیم زمانبندی الکترونیکی هوشمند (SETA) می‌باشد.
دستگاه فلزیاب جی پی ایکس GPX 5000 دارای عملکرد بالا قادر به یافتن میزان طلای بیشتری نسبت به انواع قبلی می‌باشد.
شما با این دستگاه می‌توانید قطعات کوچک فلزات که کمتر از گرم وزن دارند و یا قطعات بسیار بزرگی که با دیگر دستگاه‌ها مشخص نمی‌شوند
و اشیایی بین این اندازه‌ها را بیابید.
قطعات الکترونیکی پیشرفته جدید، خاکها/ زمانبندیهای جدید و میزان بسیاری از ویژگی‌ها با توانایی GPX افسانه-ای ترکیب شده است
تا بتواند میزان کانی شدن و معدنی شدن زمین را مشخص نماید و از نظر عمق برتری قابل ملاحظه‌ای بردیگر دستگاه‌ها داشته باشد.
به کارگیری ویژگی‌ها، عملکرد‌ها و صنعت خاص و منحصر به فرد در این دستگاه سبب شده است که تکنولوژی ثبت شده تضمین نماید
که ردیابهایGPX می‌توانند به طور آرام و آهسته در میان شرایط زمین بسیار سخت نیز نفوذ نمایند، درحالیکه هنوز عمق زیاد و حساسیت بالا نسبت به قطعات فلزات را نیز دارا می‌باشند.

برای مشاهده ادامه ی مطلب گنجیاب فلزیاب جی پی ایکس GPX 5000 کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 31 پنجشنبه 26 دی 1398 نظرات (0)

فلزیاب صوتی
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد فلزیاب صوتی ، باید با اجزای اصلی آن‌ها آشنا باشید. اگرچه تمامی فلزیاب ها وطلایاب ها یا فلزیاب صوتی همیشه یک‌سان به نظر نمی‌رسند، در اغلب موارد آن‌ها از اصول یک‌سان استفاده می‌کنند، بنابراین همه آن‌ها بخش‌هایی دارند که وظایف مشابهی انجام می‌دهند.
در اینجا چهار مولفه اصلی وجود دارد که هر یابنده معمولا دارد:
شفت – این محور ردیاب است که تمام اجزای مختلف آن به آن پیوست شده‌است. اینها اغلب قابل تنظیم هستند تا بتوانید از آن‌ها به راحتی برای ارتفاع خود استفاده کنید.
Stabilizer – این یک پیوند است که به ردیاب فلزی اضافه می‌شود تا آن را برای استفاده راحت کند. و همانطور که این نام نشان می‌دهد، یابنده فلز را تثبیت می‌کند و شما با آن حرکت می‌کنید.
کادر کنترل – این همان جایی است که مغز و قدرت ماشین در آن قرار دارند. واحد کنترل شامل یک باتری، ریزپردازنده، کنترل‌های دستگاه، readout و بلندگو است.
آنتن – این قسمت پایین آشکارساز است که معمولا حول یا بیضوی است. همچنین اغلب نام‌هایی همچون سیم‌پیچ جستجو، سر و حلقه جستجو نامیده می‌شوند. این سیم‌پیچ شامل سیم‌پیچ (های)است که برای دستگاه تشخیص فلزات ضروری هستند.
دانستن مولفه‌ها و آنچه که هر یک از آن‌ها واقعا به شما کمک می‌کند، زمانی که زمان آن فرا می‌رسد که ایده خرید یک ردیاب فلزی برای خودتان،
دوست یا خانواده یا حتی فرزندتان را مد نظر قرار دهید.
در این مبحث روش کار با فلزیاب صوتی شرح داده خواهد شد فلزیابهای صوتی اکثر روش یکسانی دارند که یک اپراتور باید به آنها اشرافیت داده باشد تا بتواند یک نقطه یا یک منطقه را مورد کاوش قرار دهد:
اولین کاری که باید انجام بدهید این است که منطقه مورد کاوش را صاف و عاری از پستی و بلندی بکنید چون اگر زمین پستی و بلندی داشته باشد بالانس دستگاه (در اکثر دستگاهها) به هم میخورد در مورد بالانس دستگاه هم عرض کنم که بالانس یعنی80درصد کار!
دلیل صاف کردن زمین همین است اگر زمین ناهموار باشد بالانس فلزیاب از تنظیم خارج شده که بالانس فلزیاب یکی از مهمترین ارکان کار با فلزیاب می باشد.
اگر فلزیاب خوب بالانس شده باشد کاوش راحت می شود در غیر این صورت با خطا مواجه می شود،در موقع بالانس دقت کنید مثلا در5سانتی متری بالانس کردید سعی کنید در موقع کاوش همان اندازه را  با سطح زمین حفظ کنید .

قیمت فلزیاب ارزان
حال در حین کاوش دیدید دستگاه فلزیاب صوتی صوت میزند فورا فکر نکنید که چیز با ارزشی یافته اید! بهترین کار آن است که محلی را که وسیله انجا را زده 20یا 30سانتی متر انجا را بکنید و بعد دوباره بزنید این کار برای این است که اگر اجسام سطی مانند میخ و درب نوشابه و غیره در سطح خاک باشد تمیز شده و مزاحمتی ایجاد نکند به این عمل به اصطلاح پاکسازی میگویند در موقع کاوش یک اپراتور حرفه ای باید به شدت و ضعف سیگنالها توجه کند  و با این کار میتواند تقریبا به عمق جسم پی ببرد البته این در مواردی است که وسیله دارای گفتار مترا‍ز نباشد به هر حال اینها مطالب کلی هستند  و هر وسیله روش کار خودش را دارد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فلزیاب صوتی کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 36 چهارشنبه 25 دی 1398 نظرات (0)

معدن یاب با کیفیت و ارزان
فلزیاب‌ ها انواع مختلفی دارند و برای اهداف مختلفی استفاده میشوند. معدن یاب با کیفیت و ارزان و اسکنر های گنج یابی نیز در همین دسته بندی عمومی قرار میگیرد . اما ، اسکنرهای گنج نه تنها به فلزات حساس هستند و میتوانند هدف را تعیین کنند، بلکه به لطف عملکرد “شکاف” که در برخی از دستگاههای گنج یاب پیشرفته وجود دارد، میتوانند تنوع زیرخاکی را نیز تشخیص دهند. فلزیاب ها و گنج یاب ها و دفینه یاب ها یا معدن یاب با کیفیت و ارزان از نظر ویژگیهای مختلف بسیار غنی هستند . این سیستم ها میتوانند نیازهای کاربران تازه کار و سطح متوسط را با سرعت و سازگاری برآورده کنند و بهترین تجربه را در سطح عمق پایین و متوسط ایجاد میکنند. اما باید بدانید که دستگاه فلزیاب‌ سکه یابی با اسکنرهای گنج قابل مقایسه نیستند. هر فلزیاب نقاط قوت خود را دارد. کاربر یا اپراتور باید خواسته های خود را به خوبی تنظیم کند و فرد یا شرکت را برای ارائه پشتیبانی مورد نیاز انتخاب کند. اما معدن به چه نوع مکانی گفته میشود؟ معدن به مکان هایی که انباشته از انواع مواد ، فلز یا سنگ های ارزشمند می باشد که ارزش مالی بسیار زیادی دارند , گفته میشود . معدن ها کلا به دو دسته تقصیم میشوند : ۱- معادن سطحی ۲-معادن زیرزمینی تقسیم می شوند. هر یک از این ها خود دارای انواع مختلفی می باشند. اکثر موادی که در صنایع استفاده می شوند به صورت خام از معادن استخراج می شوند..معدن‌کاری یا کـان‌گری به عمل استخراج کانی‌های ارزشمند یا دیگر مواد از زمین و معمولاً از معادن گفته می‌شود که برای کشف این موارد با از معدن یاب با کیفیت و ارزان استفاده کرد .

دستگاه طلایاب تصویری ارزان

موادی که از این کانسارها به‌دست می‌آید شامل فلزهای پایه، فلزهای قیمتی، آهن، اورانیوم، زغال‌سنگ، الماس، آهک، نمک، پوتاس و موادی از این دست می‌شود. هر گونه موادی که نمی‌توان آن را از راه کشاورزی یا ساخت مصنوعی در آزمایشگاه و کارخانه به‌دست آورد معمولاً از راه معدن‌کاری به‌دست می‌آید. استخراج معادن با توجه به فاکتورهای بسیاری نظیر شرایط اقتصادی و فنی و قابلیت دسترسی به کانسار و… به دو صورت کلی روباز و زیرزمینی انجام میگیرد. هر کدام از معادن سطحی یا معادن زیر زمینی دارای زیر مجموعه‌های مختلفی هستند که با توجه به نوع ماده معدنی و شکل کانسار دسته بندی می‌شوند. برای مثال یک نوع از دسته بندی معادن شامل نوع ماده معدنی می‌شود که به دو دسته زغالی و غیر زغالی تقسیم می‌شود. همانظور که میئانید ابزار ها و روش های مختلفی برای کشف معادن وجود دارد که هر کدام کاربرد های خود را دارد. یکی از این روش ها و ابزار ها استفاده از دستگاه های که توانایی کشف حفره ها ، اتاقک های زیر زمینی ، انواع فلزات و همچنین قابلیت اسکن لایه های زیر زمین را دارند میباشد.

برای مشاهده ی مطلب معدن یاب با کیفیت و ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 60 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)
فلزیاب تصویری

 برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی و سنگ‌ها یا کانی های  دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده و بصورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار نماید، و این عمل در فلزیاب تصویری کاربرد داشته یا بدست می‌آید که آن METAL DETECTOR برای تشخیص و عملکرد فلزات یا طلا از طریق فرکانس عمل نماید ،زیرا فرکانس طلا یا فرکانس فلزات شکل گرفته از انرژی درونی طلا یا فلزات می‌باشد که وابسته به ملوکول درونی طلا یا فلزات است و وجود میدان الکتریکی در کنار مغناطیس موج الکترومغناطیس را شکل داده که ازآن فرکانس طلا یا فرکانس فلزات پدید می‌آید که برای فلزیاب فرکانس القایییا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X قابل تشخیصمی‌باشد….فلزیاب تصویری

برای مشاهده ادامه ی مطلب فلزیاب تصویری  کلیک کنید.

 

شهبازی بازدید : 106 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

کیت فلزیاب

اگر بخواهیم در رابطه با خود کیت فلزیاب توضیح مختصری داده باشیم باید بگوییم به برد مجزای دستگاه فلزیابی که قاب یا جعبه ی خاصی ندارد کیت فلزیاب گفته میشود. این روزها شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از افراد انواع دستگاه های فلزیاب صنعتی یا تفریحی را به صورت کیت فلزیاب مونتاژ شده در ایران خرید و فروش میکنند. شرکت فلزیاب فراز نیز از این مورد مستثنی نیست و برای راحتی کاوشگران و مشتریان خود علاوه بر خرید و فروش و انجام امور فلزیاب , طلایاب, گنج یاب ,حفره یاب , دفینه یاب ,معدن یاب, دستگاه های نقطه زن پالسی ,فلزیاب های تصویری و …. در امر فروش کیت فلزیاب نیز اپراتورها را راهنمایی میکند. . میتوان گفت کیت فلزیاب معمولا یک برد آماده و ماژولار فلزیابی قدرتمند است که البته این محصول بصورت کاملاً حرفه ای و تجاری طراحی و ساخته میشود. معمولا تمامی پارامترهای محصول ساخته شده منطبق بر یک پکیج آماده با کاربری های حرفه ای می باشد.

بعد از مرحله ی خرید و تهیه ی کیت فلزیاب سوالی که ممکن است برای اپراتور پیش آید چگونگی راه اندازی این سیستم است. برای راه اندازی یک کیت فلزیاب
تنها احتیاج به اتصال یک باتری ۱۲ ولت برای تغذیه آن می باشد. معمولا این سیستم ها تمامی آپشن های تخصصی و حرفه ای از جمله نمایشگر گرافیکی با منوهای حرفه ای برای راه اندازی و تنظیم فلزیاب، تفکیک عالی، قدرت بسیار بالا در عمق زنی، ثبات بالا، حساسیت بی نظیر به فلزات با ارزش، حذف ذرات و… را دارا می باشند . در کار با فلزیاب شما به عنوان یک اپراتور باید نکاتی را در نظر داشته باشید .

نسبت میزان درصد و آلودگی مناطق و موقعیت های موجود در صحنه کار شما باید سیستم فلزیاب را تنظیم نمائید تا صدا و تصویر و حرکت آنتن بهترین واکنش را بر روی هدف اصلی داشته باشد در زمان تمرین و عملیات اصلی بین اهداف غیر آهنی و آهنی در صدا یا صوت و تصویر و حرکت آنتنی دقت داشته باشید و به نسبت زاویه یا تغییر صدا یا حرکت آنتن توجه کنید تا در اثر تمرین بهترین تنظیم را به سیستم فلزیاب دست آورید تا در عملیات مختلف با اهداف گوناگون از آن بهره ببرید تا واکنش در صحنه کار قابل درک برای شما و اپراتور باشد در مواد آهنی صدا با تداوم و پیوسته تغییر میکند اما در اهداف غیر آهنی نامنظم نسبت به هدف منظم یا واقعی با دو حالت بودن صدا به صورت افزایشی یا بریده بریده صدا تغییر می کند یا با دو صدای با تن صدای متفاوت ایجاد میگردد اما این شکل تغییر صدای از نظر تن صدا نزدیک به هم ایجاد میگردد و صدا بر روی هدف غیر آهنی دارای ریتم نامرتبی می باشد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب کیت فلزیاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 60 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

فلزیاب نقطه زن
فلزیاب نقطه زن چیست ؟ نقطه زن به فلز یاب یا طلایابی گفته می شود که می تواند نقطه دقیق هدف را با تلرانس بسیار پایین تر مشخص کند که بعضی از نقطه زن های پیشرفته قادر به اسکن فلز مورد نظر و مشخص کردن عمق فلز هستند.
شعاع زن چیست ؟ ردیاب و شعاع زن در کل یک معنی و کارایی را دارند وظیفه ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می باشدکه دارای خطای بسیار بالایی نسبت به انواع دستگاه فلزیاب های دیگر می باشند ردیاب به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که حداقل خطای این دستگاه ها 40% است.

از گروه فلزیاب نقطه زن میتوان به نمونه های زیر اشاره کرد
نقطه زن PMD A9000
فلزیاب نقطه زن GPX 5000
فلزیاب قدرتمند ALPHA SX 7000
فلزیاب ALPHA SX 4000
فلزیاب ALPHA SX 8000
فلزیاب PMD 12000
نقطه زن PMD A7000
نقطه زن PMD A9000
و …برای اینکه بتوانید بین دستگاه های ردیاب و فلزیاب نقطه زن یکی را انتخاب کنید باید متراژ منطقه مورد کاوش و شعاع کاری خود را مشخص کنیدتا بتوانید یک دستگاه فلزیاب مناسب را خریداری کنید فلزیاب نقطه زن : نقطه زن همان طور که از اسم آن مشخص است برای نقطه کردن یک فلز یا دفینه بکار میرود نقطه زن نمیتواند یک فلز را از 500 متر یا 1 کیلومتر تشخیص دهد .

سیستم شعاع زن آنتنی
نقطه زن وقتی از خود واکنش نشان میدهد که درست در روی فلز قرار بگیرید پس این گونه نتیجه میگیریم که نقطه زن ها برای محدوده 100 تا 200 متر مناسب هستند ،نقطه زن ها به طور کلی از چند دسته تشکیل میشوندفلزیاب نقطه زن های پالسی که میتوانند تا عمق 5 متر را برای شما کاوش کنند
نقطه زن های vlf که برای عمق های بالا طراحی نشده اند نهایت عمق نفوذ این نوع نقطه زن ها 2 متر و نیم است و از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند ،این فلزیاب نقطه زن برای عمق های زیر 2 متر بیشتر استفاده میشوند که دو مدل معروف این نقطه زن ها فیشر امریکایی و جی پی ایکس شرکت ماین لب است  ،بیشترین کاربرد این نقطه زن ها برای کاوش قبر ها است ،تمامی فلزیاب های نقطه زن و سیستم های پالسی دارای یک تنظیم بالانس گراند هستند که معمولا با نام های تریشلد، گراند بالانس، tune و… مشخص میشوند.
در بعضی سیستم ها نیز بالانس به صورت تمام اتوماتیک صورت میگیرد که هم مزیت هایی نسبت به حالت دستی دارد و هم ضعف هایی نسبت به ان حالت دارد مرحله بعدی در رابطه با فلزیاب نقطه زن تست در هواست. در واقع شما باید بعد از اینکه مطالعات در مورد سیستم را انجام دادید. تست در هوا را شروع کنید. تست در هوا به این صورت است که شما لوپ را روی زمان قرار میدهید بالانس میکنید و فلز را به ان نزدیک میکنیدتا ببینید عکس العمل سیستم چگونه است.
دقت داشته باشید که هر چقدر در بالانس های دستی دقت کنید کارکرد سیستم مطلوب تر خواهد بود و عمق بیشتری را خواهد زد.
شما باید این کار را هم با لوپ کوچک و هم بزرگ فلزیاب پالسی انجام دهید تا با عمق کار و نحوه ی کار کردن با خود سیستم اشنا شوید

برای مشاهده ادامه مطلب  فلزیاب نقطه زن کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 65 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

پیشرفته ترین فلزیاب

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت گنج یابی و فلزیابی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و کمپانی های فلزیابی در تلاش اند تا با استفاده از این تکنولوژی ها پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب را تولید و به مشتریان خود ارائه دهند. اگر به دنبال این هستید تا یک کاوش با درصد موفقیت بالا داشته باشید باید از بهترین و پیشرفته ترین فلزیاب یا گنج یاب ها استفاده کنید. پیشرفته ترین فلزیاب که از دسته جدیدترین فلزیاب‌ها می‌باشد و گاها در دسته ی فلزیاب های پیشرفته ی تصویری نیز قرار دارد , دارای مدار الکترونیکی ردیاب یا شعاع زن آنتنی میباشد که با فلزیاب تصویری به همراه هم در یک مدار طراحی شده‌اند و توان این سیستم ها برای تشخیص اهداف بالا در زمینه تفکیک طلا، نقره، مس، روی، آهن، نیکل و کروم بسیار دقیق می‌باشد. البته فلزیاب هایی با نام فوق حرفه‌ای یا همان پیشرفته ترین فلزیاب نیز در نوع فلزیاب تصویری و آنتنی یا فلزیاب ترکیبی یا فلزیاب چند منظوره نیز به بازار فلزیاب ارائه میگردد که دارای انواع سنسور با توان عملیاتی فرکانس و تشعشعات الکترومغناطیس می‌باشد و همین نوع سیستم فرکانسی می‌تواند با کویل یا لوپ سیم پیچ دار نیز به صورت مجزا یا همراه سنسور نوری حرارتی یا سنسور مادون قرمز یا سنسور التراسونیک عمل نماید.

سیستم نقطه زن پالسی

از انواع پیشرفته ترین فلزیاب میتوان به فلزیاب های تصویری اشاره داشت . فلزیاب تصویری پیشرفته برای تشخیص طلا یا انواع فلزات نیاز به مدار فلزیاب تصویری پیشرفته دارد تا نرم افزاری که بر روی ان فلزیاب تصویری نصب میگردد را بعنوان نرم افزار پیشرفته مورد بررسی قرار دهد. نرم افزار فلزیاب تصویری باید با اصول مربوط به فلزیاب تصویری فرکانسی و با تنظیمات ادیت EDIT با عدد وی دی ای VDI و تنظیمات سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD هماهنگ باشد تا تنظیمات نرم افزار برای انالیز یا فیلتر تصویری قبل از تصویر گیری یا بعد از تصویر گیری عمل کند , تا طلا و انواع فلزات را با لکه رنگ متفاوت مشخص نماید تا نرم افزار پیشرفته قلمداد گردد. ایراد اساسی فروشندگان پیشرفته ترین فلزیاب در این است که اشکالات واقعی فلزیاب ها را برای خریدار پیشرفته ترین فلزیابمشخص نمی نمایند و عمدتا در مسائل مربوط به عملیات تجاری اشخاص بحث کیفیت بالای سیستم فلزیاب خود را به خریداران و دیگران بیان مینمایند.

اما ارائه کنندگان فلزیاب یا سیستمهای یابنده در ایران اولین کاری که انجام میدهند از دیگر شرکت ها و محصولات متعلق به افراد یا شرکت های دیگر بدگوئی مینمایند و تهمت میزنند و خود را نسبت به دیگر افراد و اشخاص و شرکت ها دارای برتری فنی و علمی و عملیاتی دانسته و ادعا میکنند پیشرفته ترین فلزیابرا فقط آن ها تولید میکنند یا میفروشند . و از این عمل خود دست برنمی دارند تا خریدار را کاملا بدبین به دیگران نمایند و در طول این مدت بحث و بررسی از معایب سیستم پیشرفته ترین فلزیاب  خود هیچگونه اطلاعاتی را به خریدار ارائه نمی نمایند و متاسفانه این امر خارج از شئونات انسانی و تجاری از طریق افراد فاقد قدرت مبارزه رقابتی با رقیبان پرقدرت خود ارائه مینمایند و حتی به خود اجازه میدهند در صحبتها و سایت یا بلاگ های متنوع و مختلف از افراد و شرکت های مختلف بدگوئی نمایند و دیگران را کلاهبردار معرفی مینمایند و بعضی نیز محصولات ساخت ایران را که دارای ظاهری خوب میباشد بعنوان یک کالای خارجی به خریداران ارائه مینمایند و موارد بسیاری به هر شکلی نسبت به موقعیت زمان و بازار موضوعات جدیدی را برعلیه دیگران شایعه مینمایند تا سود خود را بدست اورند.

برای مشاهده ادامه مطلب پیشرفته ترین فلزیاب کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

گنج یاب تصویری ارزان
به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.
این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .
گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.
این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.
کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است .
با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمئن نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمئن  و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

برای دیدن ادامه ی مطلب گنج یاب تصویری ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

گنج یاب تصویری ارزان
به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.
این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .
گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.
این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.
کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است .
با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمئن نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمئن  و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

برای دیدن ادامه ی مطلب گنج یاب تصویری ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

گنج یاب تصویری ارزان
به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.
این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .
گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.
این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.
کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است .
با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمئن نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمئن  و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

برای دیدن ادامه ی مطلب گنج یاب تصویری ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

گنج یاب تصویری ارزان
به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.
این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .
گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.
این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.
کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است .
با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمئن نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمئن  و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

برای دیدن ادامه ی مطلب گنج یاب تصویری ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

گنج یاب تصویری ارزان
به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.
این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .
گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.
این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.
کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است .
با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمئن نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمئن  و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

برای دیدن ادامه ی مطلب گنج یاب تصویری ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

گنج یاب تصویری ارزان
به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.
این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .
گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.
این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.
کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است .
با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمئن نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمئن  و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

برای دیدن ادامه ی مطلب گنج یاب تصویری ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

گنج یاب تصویری ارزان
به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.
این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .
گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.
این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.
کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است .
با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمئن نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمئن  و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

برای دیدن ادامه ی مطلب گنج یاب تصویری ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 70 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

گنج یاب تصویری ارزان
به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.
این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .
گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.
این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.
کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است .
با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمئن نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمئن  و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

برای دیدن ادامه ی مطلب گنج یاب تصویری ارزان کلیک کنید.

شهبازی بازدید : 46 شنبه 21 دی 1398 نظرات (0)

فلزیاب ای اکس پی 3000

شرکت OKM آلمان در سال 2002 در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال های آغاز فعالیت مهندسین و متخصصین این شرکت موفق به ساخت دستگاههایی شدند که همه گان را به تعجب واداشت و موجب بوجود آمدن تغییر و تحول در زمینه فلزیاب و کار فلزیابی شد .
این شرکت محصولات خود را در زمینه های صنعتی , تفریحی , امنیتی , کاوشی و … تولید میکند و این تولیدات در هر بازه ی زمانی ای همواره جزو بهترین  محصولات موجود در بازار بوده اند و مورد استقبال شرکت ها و ارگان های تحقیقاتی بزرگ جهان بوده اند .
فناوری و ابزاری که در ساخت فلزیاب ها بکار رفته این امکان را به اپراتور میدهد تا برای اندازه گیری های ژئو فیزیکی , یافتن گنجینه ها ,
دفینه ها , جواهرات , یافتن آب و فلزات گرانبها از این محصولات استفاده کند و به کشف اهداف بزرگ بپردازد .
محصولات این شرکت علاوه بر پیشرفتگی و منحصر بفرد بودن دارای نرم افزار مخصوص و ویژه ی سه بعدی به نام ویژوالایزر هستند
که بیش از پیش امکان تحلیل و بررسی دقیق داده ها و تصاویر را برای دستگاه ممکن میسازد و با استفاده از این نرم افزار میتوان کاوش های بی نظیر و دقیقی را انجام داد که سایر دستگاهها قادر به انجام این نوع اسکن ها نیستند  و علاوه بر یافتن موارد بالا تونل ها و غار های زیر زمینی را نیز کشف کرد .
کمپانی او کا ام آلمان علاوه بر تولید دستگاههای گنجیاب و ردیاب فوق العاده دارای بهترین و برترین آب یاب های جهان نیز هست .

دستگاه فلزیاب تریجور
تولیدات شرکت OKM چنان بی نظیر و دقیق هستند که امروزه به اکثر کشور ها و قاره های دیگر صادر میشوند تا همه بتوانند تکنولوژی پیشرفته  و موفقیت را با این محصولات تجربه کنند که به همین منظور این شرکت یک شبکه توزیع جهانی تاسیس کرده  و در اکثر کشور ها دارای نمایندگی است تا این محصولات در هر نقطه ای در دسترس باشند .و حال در این مقاله یکی از ساخته های او کا ام آلمان با نام فلزیاب ای اکس پی 3000 را معرفی میکنیم .
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افرادی که با دستگاههای تصویری کار کرده‌اند با آن روبرو بوده‌اند این است که شما تصویری را از زمین می‌گیرید.

برای مشاهده ادامه مطلب فلزیاب ای اکس پی 3000 کلیک کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,806
  • بازدید کلی : 9,103